Expertise

Strategie

Strategie

Wij helpen door professioneel advies te geven op het gebied van Digital en Communicare uitdagingen. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuwe dienst of het in de markt zetten van een nieuw product. Voor elke stap in de customer journey waarbij klant interactie plaats vindt, bieden wij advies om de doelstellingen te realiseren. Ook voor groei in verkoop, behoud van klanten en het verhogen van klant loyaliteit geven wijs een passend advies waar waardevolle klant contacten, benadering via de juiste communicatie kanalen en slimme technieken met elkaar verweven zijn.

Met behulp van data segmentatie, 360 view op klanten, analyse in kanaalgebruik, data- of proces analyse denken wij mee in het ontzorgen en optimaal communiceren met je klanten. Hierbij wordt maximaal rekening gehouden met het feit dat klanten gehoord, begrepen en persoonlijk benaderd willen worden. Ze zijn tenslotte niet een nummer in je database, toch?

Strategie
Proces

Proces

Wij ontwerpen en optimaliseren het (klantcontact) proces. Door het toepassen van bewezen tools of juist door het inzetten van een op maat gemaakte oplossing worden processen geautomatiseerd om elke stap zo effectief mogelijk te laten verlopen binnen de verschillende communicatiekanalen. Wij zijn het kenniscentrum voor marketing automation oplossingen ongeacht het in te zetten kanaal.

Het proces wordt transparant en meetbaar opgezet en continue getoetst aan de verwachtingen en doelstellingen. De geboden oplossing is altijd ingestoken vanuit een geïntegreerde aanpak, waar rekening wordt gehouden met alle mogelijke kanalen. Zowel inbound als outbound telefonie, email, chat, video chat, whattsapp en social kanalen kunnen hiermee binnen een centrale database gemanaged worden.

Realisatie

Realisatie

Met een variatie aan mogelijkheden bieden wij altijd een oplossing op het gebied van technieken die ingezet kunnen worden ter ondersteuning van marketing en klantcontactprocessen. Met expertise van oplossingen op het gebied van Marketing Automation, Emailmarketing, (WFT) Contact Center, Social Media, Mobile, Reporting, BI, CMS, WebAnalyse, Video marketing en meer kunnen wij snel en adequaat oplossingen bieden om je klantcontacten optimaal te bewaken.

Ook bieden wij de faciliteit om via cloud hosting zorg te dragen dat processen 24/7 beschikbaar zijn en met uptime diensten constant gemonitord worden. Verstoringen van het proces worden hierdoor geminimaliseerd.

Realisatie
Exploitatie

Exploitatie

Wij bieden transformerende klanten die uitdagende vraagstukken ervaren altijd een oplossing en beschikken over de expertise om campagnes en processen uit te voeren en te bewaken. De juiste tools worden hiervoor gekozen, systemen worden geïntegreerd en optimalisaties worden doorgevoerd. Hiermee wordt altijd de mogelijkheid geboden om op een transparante en meetbare wijze de gestelde doelstellingen te realiseren. 

Onze opdrachtgevers krijgen maximale inzage over de voortgang van het proces en de campagnes, zodat bijgedragen wordt aan een lage ROI om de gestelde doelstellingen te realiseren. Er wordt inzicht gegeven in de grote berg data die een marketing proces genereert en middels analyses wordt de effectiviteit verder gemonitord en verhoogd. Het continue verbeteren is onderdeel van ons DNA. Op basis van ervaringen en constateringen in de operatie en analyses uit de rapportages wordt gekeken naar hoe verbeteringen kunnen worden doorgevoerd.