Ernst & Young
EY (ook wel bekend als Ernst & Young) is een internationaal opererend dienstverlenend bedrijf actief op het gebied van accountancy, belastingadvies en bedrijfsadvies. EY is wereldwijd toonaangevend op de gebieden assurance, tax, transaction en advisory services. Met de inzichten en de hoogwaardige diensten die wij bieden, dragen wij bij aan het versterken van het vertrouwen in de kapitaalmarkten en economieën overal ter wereld.
De uitdaging
EY ondersteunt een van Nederlands grootste bank/verzekeraars in een traject waarin (oud)klanten een rentecompensatie wordt toegekend. Hiervoor worden 2 miljoen mogelijke rechthebbenden benadert via verschillende kanalen. Voor de klantenservice en administratieve ondersteuning zocht EY een partij die hiervoor de kennis en ervaring heeft om hen te faciliteren. Daarbij is flexibiliteit, proactiviteit en betrokkenheid benodigd.
De oplossing
Vanuit M+ is een team betrokken geweest bij de inrichting van de klantreis. Zo is er een gedegen flow ontstaan waarin de consumenten zo eenvoudig mogelijk worden begeleid in het traject. Via telefoon en chat staat een team van medewerkers klaar om hulp te bieden op verschillende facetten van het traject. Daarnaast is er een team ingericht om administratieve ondersteuning te bieden bij de controle van stukken en het verzamelen van de benodigde documenten.