Financiële klantenservice
Inspelen op veranderding
M+ speelt in op de snel veranderende wereld van diensten die financieel dienstverleners bieden in de veeleisende wereld van wet- en regelgeving. Onze organisatie heeft alle benodigde AFM-vergunningen en onze medewerkers zijn gediplomeerd voor het geven van advies over de betreffende financiële producten uit de dienstverlening
Kwaliteit is de key
Wij verrichten kwalitatief hoogstaande klantcontact via alle gewenste kanalen en verzorgen de vastlegging in uw systemen. Zodoende is uw klantdossier altijd up-to-date en daarmee blijven de adviezen voor u ook altijd achteraf reconstrueerbaar. Uw klant zal daardoor nooit merken of het contact met ons of met u heeft plaatsgevonden.
Wat verstaan wij onder financial services?
Wij kunnen uw klanten helpen bij aanvraag van verzekeringen, het indienen en afhandelen van schademeldingen en -claims en de verwerking van mutaties of het advies daaromtrent.
Onze expertise ervaart u op particuliere en zakelijke schadeverzekeringen, en particuliere financieringsvraagstukken, zowel consumptief als hypothecair.
Zorgplicht
Financiële dienstverleners zijn verplicht hun klantenportefeuille actief te beheren, klanten goed te informeren en te voldoen aan hun zorgplicht. De financiële wereld is continu in beweging, met veranderingen in de hypotheekrente, aflossingskwesties, kwetsbare verzekeringen, vermogensopbouw, pensioen- en inkomensproblemen en meer. Wij ondersteunen uw klanten proactief door hen de nodige informatie en begeleiding te bieden om zo de klanttevredenheid te verhogen. Ons doel is ervoor te zorgen dat uw klanten goed geïnformeerd zijn en vertrouwen hebben in hun financiële beslissingen
Positieve ervaring
Onze financiële klantenservice kan via verschillende kanalen worden verleend, zoals telefoon, e-mail, of chat. Het doel van financiële klantenservice is ervoor te zorgen dat klanten een positieve ervaring hebben met hun financiële dienstverlener en daarbij zich gesteund en gehoord voelen. Een goede financiële klantenservice is cruciaal voor het opbouwen van klantloyaliteit en het behouden van een positieve reputatie voor de financiële dienstverlener.
Uw (eigen) systeem
Als experts op het gebied van klantenservice zijn we thuis in alle systemen en callcentertoepassingen. Als u liever heeft dat wij uw eigen systemen gebruiken, voldoen wij graag aan uw verzoek. U kunt er zeker van zijn dat dit geen probleem voor ons zal vormen.
Certificeringen
Als uw betrouwbare partner zijn we in het bezit van de ISO27001 certificering. Wij werken uitsluitend met speciaal opgeleide en geschoolde professionals die écht naar klanten luisteren en hun beleving oprecht begrijpen.
Ook hebben wij alle benodigde AFM-vergunningen en onze medewerkers zijn gediplomeerd voor het geven van advies over de financiële producten die wij voor u uitvoeren.
Daarnaast zijn wij ook FSQS geregistreerd en zijn wij in het bezit van het certificaat door Hellios uitgegeven, dit certificaat wordt ieder jaar opnieuw getoetst en verlengd.