Klachtenprocedure
Klachtenregeling
M+ Financial Informatics streeft naar een zorgvuldige en professionele uitvoering van haar dienstverlening. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn, dan hanteren wij de volgende klachtenprocedure.
Voor consumenten
M+ voert haar werkzaamheden uitsluitend uit in opdracht van en onder verantwoordelijkheid van financieel dienstverleners. Als consument kunt u bij klachten over een dienstverleningstraject waarin M+ is betrokken, terecht bij uw eigen adviseur of tussenpersoon. Zij zullen, indien relevant, M+ bij de afhandeling betrekken.
Voor opdrachtgevers
Bent u opdrachtgever van M+ en heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dan kunt u deze kenbaar maken via:📧 kwaliteit@mplus.nl
Onze kwaliteitsmanager behandelt uw klacht zorgvuldig. U ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie.
Indien u na afhandeling van uw klacht niet tevreden bent, kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). M+ Financial Informatics is aangesloten bij Kifid onder aansluitnummer 300.015922. Meer informatie vindt u op: www.kifid.nl.