Vereniging eigen huis
Als onafhankelijke vereniging helpt Vereniging Eigen Huis haar 800.000 leden bij het (ver)kopen en het duurzaam en betaalbaar bewonen van hun huis. Om dit te kunnen realiseren zijn zij belangenbehartiger, dienstverlener en woningmarktexpert ineen. Zien ze dat huiseigenaren niet gehoord worden of in een bepaalde markt te veel betalen, dan stellen ze dit via (politiek) lobbywerk aan de kaak.
Is lobbywerk niet voldoende, dan richten ze zelf een dienst op die de markt in beweging brengt, de positie van de huiseigenaar versterkt of onze leden financieel voordeel oplevert.
Als collectief onderhandelt Vereniging Eigen Huis met verzekeraars over goede voorwaarden. Omdat Vereniging Eigen Huis geen winstoogmerk heeft, levert zij een groot deel van haar provisie in. Daardoor krijg je altijd een scherpe prijs. Vereniging Eigen Huis heeft voor haar leden een speciaal zelfservice verzekeringsportaal laten ontwikkelen.
De Vereniging Eigen Huis klantenservice beschikt niet over een eigen klantenserviceteam van adviseurs met WFT-diploma’s en is dus niet in staat om de leden optimaal te adviseren en of ondersteunen bij het gebruik van het portaal. Om dit zo kosten efficiënt mogelijk te doen hebben ze deze ondersteuning uitbesteed bij M+.
De oplossing
M+ heeft met haar financiële klantenservice oplossing voor Vereniging Eigen Huis een schaalbaar WFT-klantserviceteam geselecteerd wat met de leden communiceert via chat.
Door goede training en de juiste WFT-kwalificatie kan M+ de leden snel, goed en kosten efficiënt helpen.
De M+ medewerkers hebben direct toegang tot het verzekeringsportaal van Vereniging Eigen Huis, hierdoor kunnen ze meer service en ondersteuning bieden. De medewerkers worden gecoacht en getraind door teamspecialisten van M+ en Vereniging Eigen Huis, zodat de kennis altijd actueel en van een hoogwaardig niveau geborgd is. Daarnaast worden de medewerkers flexibel ingezet waar optimaal rekening gehouden wordt met drukte tijdens campagnes of diverse piekmomenten gedurende de dag.
Het resultaat
Voor Vereniging Eigen Huis heeft dit als resultaat dat ze met deze werkwijze zich maximaal kunnen focussen op waar ze goed in zijn. Met deze oplossing is Vereniging Eigen Huis maximaal schaalbaar gedurende drukke campagne periodes, met behoud van het kwaliteitsniveau wat hoog in het vaandel staat.
Servicelevels worden door het team van M+ continue gemonitord met als doel de bereikbaarheid en klanttevredenheid optimaal te houden. Door verruiming van de openingstijden van de klantenservice wordt maximaal voldaan aan de wensen van de leden, de eisen van Vereniging Eigen Huis en de service gerichtheid van M+.