Klantenservice

Wij kunnen voor u de complete afhandeling van vragen van én aan uw klanten verzorgen.

Als partner

M+ kan voor u de complete afhandeling van vragen van én aan uw klanten verzorgen. Ook bij drukte, tijdens onvoorziene situaties en bij grootscheepse campagnes, kunt u ons inzetten als partner voor het afvangen van contacten van uw klanten. Onze medewerkers zijn getraind om een hoog kwaliteitsniveau na te streven.

Via alle kanalen

Een goede service kunnen bieden aan uw klanten is een belangrijk aspect van ons werk. Wij bieden uw klant diverse mogelijkheden om contact op te nemen om vragen te stellen of een probleem op te lossen. Er zijn diverse kanalen die wij kunnen aanbieden. Elk van deze kanalen heeft zijn eigen voor- en nadelen, en het is belangrijk om met elkaar te gaan onderzoeken wat het beste is voor uw organisatie. Live chat of whatsapp is een snelle en handige manier voor klanten om direct contact op te nemen. Het biedt de mogelijkheid om problemen snel op te lossen en vragen direct te beantwoorden. E-mailondersteuning is een andere veelgebruikte vorm van service dienstverlening. Het biedt klanten de mogelijkheid om uitgebreide vragen te stellen en problemen te beschrijven. Telefonische ondersteuning is een populaire optie voor klanten die snel een antwoord willen hebben op vragen.

Naast bovenstaande kanalen vinden wij het ook erg belangrijk om samen te kijken naar hoe we het aantal contacten met uw klanten kunnen reduceren. Denk hierbij aan een goede FAQ-sectie op uw website. Wij ondersteunen hierbij en werken deze regelmatig voor u bij op basis van de meest gestelde vragen die wij ontvangen van uw klanten. Zo voorkomen we onnodige contacten en dragen wij automatisch bij aan een goede FAQ op uw website.

Customer journey

De klanten van uw organisatie zijn op zoek naar antwoorden op vragen, oplossingen voor problemen of hulp bij situaties. Dit willen ze via het kanaal kunnen doen van hun eigen voorkeur, op het moment dat dit hen het beste uitkomt. U wilt deze opties uiteraard bieden, met zo min mogelijk beperkingen. Op dergelijke momenten maken wij voor u het verschil door het contact via de verschillende kanalen te bieden. Voor u blijven wij innoveren en voegen wij geregeld nieuwe kanalen toe die u kan inzetten. Ook signaleren wij eventuele verbeteringen en leggen wij die proactief aan u voor. Zo werken wij samen aan de verbetering van de customer journey bij uw organisatie.

U WILT MET UW ORGANISATIE:

  • Schaalbaar zijn
  • Continuïteit borgen
  • Service en bereik verbeteren
  • Rendement verhogen
  • Inspelen op marktsituaties

En niet bezig zijn met (kwetsbare) personele en administratieve rompslomp?

Klanten waar wij trots op zijn

Vragen?

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag

Mail ons